Hobrovej 13b
9530 Støvring
Mail: post@stfysiocenter.dk

Tlf.: 98 37 38 55

  NYHEDER

HOLDBESKRIVELSE


Pump
Holdet er meget styrke ( Flere muskler = højere forbrænding) Hele kroppen trænes igennem, der bruges pump- stænger/skiver. Holdet er for ALLE, da man sætter belastningen individuelt. Timen er enkel og nem at udføre.
Vi slutter af med udstrækning. På dette hold bliver du hurtigt stærkere og ser resultater.

TRX®,
Holdene er baseret på funktionel træning, hvor du bruger din egen kropsvægt som modstand – og får en super effektiv træning fra start til slut. TRX®, som i sin tid blev udviklet for at give soldaterne i USA, er en effektiv træningsform.

Piloxing
Piloxing er en spændende træningsform, hvor boksning og pilates mixes til en serie af trin, slag og spark. Hovedfokus er intens kredsløbstræning, der er med til at forbedre din kondition og øge din forbrænding.
Piloxing er opbygget i intervalblokke bestående af boksning, pilates og dans. Her blandes sjove dance-moves med styrke, intensitet og teknik fra boksning og ynde og mobilitet fra pilates.
En både sjov og udfordrende time

Combat
Konditionstræning med høj intensitet, hvor koreografien er inspireret af kampsportsgrene som boksning, karate og taekwondo. Her forbedrer du din kondition, styrker, din krop generelt og øger din koordinationsevne og kropsbevidsthed.

Mave/ryg
Holdet er for dig der gerne vil træne din mave og ryg intensivt. Det er let og overskueligt at komme igennem, da det kun tager 30 min. Holdet kan tages alene eller være supplement til et af de andre hold. Målet er at få trænet mave og ryggen hurtigt og effektivt.


HiiT
HIIT er en forkortelse af Høj Intensitet Interval Træning. Højintensitetstræning er en træning, hvor øvelser laves med højintense, hurtige, kortsigtede og eksplosive bevægelser.

Stram op
Vi starter med at varme op. Herefter trænes hele kroppen igennem på 55 min. Der bruges elastikker og egen kropsvægt. På dette hold er der ingen hop. Der trænes stående eller liggende, så alle kan være med. Vi slutter af med udstrækning.
Målet er at få strammet hele kroppen op.

Circle Cardio
Her får du pulsen helt op og sved på panden. Der arbejdes på forskellige stationer og øvelserne kan variere fra gang til gang. Mange forskellige hop-øvelser. Træningen er opbygget i intervaller. Her er plads til alle, hvor du virkelig kan få pulsen helt op. Målet er at få trænet kredsløbet og blive mere udholdende.

Yoga
Yoga giver dig ro i sindet og velvære i kroppen. Der fokuseres på smidighed, styrke og kropsbevidsthed. De klassiske yogastillinger gennemgås i et roligt tempo. Der kan dog også være nogle mere dynamiske øvelser og sekvenser i løbet af timen. Den dynamiske del varmer kroppen op og stimulerer kredsløbet. Kropsvarmen bruges til at gå dybere ind i de forskellige stræk og yogastillinger. Alle kan være med til en yogatime og få glæde af yogastillingernes gavnlige effekt på kroppen og sindet. Målet med timen er at strække og styrke kroppen og at løsne spændinger.

Bike
Bike består af ca. 50 min cykeltræning på spinning-cykler. Timen er tilrettelagt i blokke, hvor der indgår pauser imellem. Timen vil bestå af en opvarmning, en hoveddel og evt. udspænding til sidst. Timen er for dig, der har prøvet en Begynder Bike time eller er bekendt med det fra tidligere.
Træningen er rigtig effektiv ift. kondition og øgelse af iltoptagelse.

Husk; Du fortryder aldrig en omgang træning; kun den du ikke fik gjort

Støvring FysioCenter
Hobrovej 13b, 9530 Støvring
Tlf. 98 37 38 55
E-mail: post@stfysiocenter.dk
CVR nr.: 37337749
Se vores personale her
Online Booking Fysioterapi klik her
Online Booking Træning klik her
Kontakt os her